Friday, December 10, 2010

Mari Kongsi Ilmu

Di hari jumaat yang mulia ni nak kongsi sikit dari apa yang aku dengar dari seorang ustaz, memandangkan anak-anak aku terutama Nia yang sakit sejak dari lepas raya puasa lepas tak baik2. Demam, batuk dan selsema silih berganti...jadi aku buat ni utk anak aku ...tapi sebenarnya kena rajin buat la...
" Bacakan yasin dan pada tiap2 ayat yang akhirnya mubin berhenti seketika dan niat dalam hati hajat yang kita inginkan "
Niat aku cuma minta anak-anak aku sihat sejahtera selalu...semalam lepas maghrib Adam demam dan pukul 5 pagi plak Nia demam.. tapi terpaksa juga tinggal dengan pengasuh memandangkan semalam aku dah cuti dan minggu lepas pun dah ambik cuti...kang banyak sangat cuti kena marah plak...

Ni lah permata hatiku...love u dear

0 comments:

Post a Comment

 

Jura Rahim Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang