Tuesday, January 4, 2011

RESULT GA

Salam...Selamat Pagi...mohon maaf kat kawan-kawan yang tunggu result GA malam tadi..mohon ampun banyak-banyak dek kerana ketidaklaratan malam tadi keputusan tidak dapat disiarkan cuma dapat buat cabutan pemenang je dapat dijalankan...

Maka dengan ini di pagi Selasa ini saa umumkan pemenangnyer ....
jeng..jeng..jeng...

Kategory : Baby Girl

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Kategori : Baby Boy


 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Kepada Pemenang sila emelkan nama, alamat dan no hp anda ke jura.rahim@gmail.com untuk pengeposan hadiah...tahniah kepada yang berjaya dan yang lain next time boleh cuba lagi...untuk penyertaan awal (norzie) saya akan bagi gift bagi alamat juga yek norzie..

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG SUDI JOINT GA KALI INI...

6 comments:

  1. alhamdulillah........sy dh emailkn details~~
    tq puan pengnjur..

    ReplyDelete
  2. Tahniah kpd pemenang.Terima kasih ye pn Jura....Ada juga gift utk saya.nanti saya emailkan details ye.

    ReplyDelete
  3. wah saya menang!!!
    first time ni menang...thanks

    jap lagi saya emeil...alhmdllh

    ReplyDelete
  4. xbertuah betol ummi nih..kene mndi bunga nmpknyer...hehe

    ReplyDelete

 

Jura Rahim Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang